سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ضافه کردن انعکاس (رفلکت) در تصاویر با کمک فتوشاپ

تصویر را در فتوشاپ یا هر برنامه ای که به شما امکان کار در لایه ها را می دهد ، باز کنید. برای انجام این آموزش می توانید از فتوشاپ Elements یا حتی GIMP استفاده کنید. پس از باز شدن تصویر در فتوشاپ ، باید متناسب با بازتاب آن را بزرگتر کنید. می توانید با استفاده از ابزار Crop این کار را انجام دهید.


می توانید به سادگی با کشیدن نقطه در انتهای تصویر با استفاده از ابزار Crop ، اندازه تصویر اصلی را دو برابر کنید. اگر اندازه کلی خیلی بزرگ است ، می توانید پس از پایان عکس ، آن را برش دهید.

Ctrl +J را فشار دهید تا تصویر اصلی در لایه جدید کپی شود یا به Layer > Duplicate بروید. برای ویرایش به Edit > Transform > Flip Vertical بروید.


اگر تنظیم چرخشی عمودی را در منوی Image انجام دهید ، تمام لایه ها را می چرخانید ، و در این مورد فقط می خواهید یک لایه را تنظیم کنید. ابزار Move را انتخاب کنید ، اولین مورد در نوار ابزار در سمت چپ ، شکل صلیب (میانبر صفحه کلید V است). بر روی لایه جدید ایجاد شده کلیک کنید و مانند تصویر زیر تصویر را به پایین منتقل کنید.


باید بدانید که تصویر در کجا به پایان می رسد ، و بازتاب شروع می شود. در تصویر مثال برای این آموزش ، لبه رودخانه دارای یک صفحه چوبی است که به نظر می رسید مکان مناسبی برای شروع بازتاب باشد. اما برای این کار باید آب موجود در تصویر را پاک یا پاک کنید.

ادامه مطلب...